Service på en enkel måte
macsDIA baner vei og gir verkstedene nye måter å arbeide med periodisk service på.
Det nettleserbaserte servicesystemet hjelper dere med mottak, behandling og gjennomføring av serviceordre fra kundebehandlingssystemet, og det hjelper den ansvarlige mekanikeren gjennom alle serviceprosedyrer på bilen.
Bruk macsDIA på datamaskin, nettbrett eller smarttelefon – macsDIA støtter alle plattformer, slik at alle kan bruke systemet på den enheten de foretrekker. Alle de viktige servicedataene er tilgjengelige, sammen med arbeidsprosedyrer og kjøretøyinformasjon, slik at du alltid har all nødvendig informasjon når du begynner å arbeide på bilen.
macsDIA støtter mange språk og kan tilpasses hver enkelt bruker, slik at du og kollegene dine enkelt kan tilpasse systemet etter deres behov.
Det sikrer høy effektivitet på arbeidsplassen samt god arbeidsflyt. I macsDIA kan du også velge å vise det ferdige serviceskjemaet på flere språk, hvis det er behov for det.
Når servicen er utført og serviceskjemaet er avsluttet, blir det ferdige serviceskjemaet automatisk overført til arbeidskortet i kundebehandlingssystemet.*
* Funksjonen forutsetter en teknisk integrasjon mellom kundebehandlingssystemet og macsDIA.